Σ’ ΑΓΝΩΣΤΗ ΓΗ

Σ’ άγνωστη γη

 

του Θανάση Αγγέλου

 

Με λένε Ζαχήρ.

Ο πόλεμος μου στέρησε τους συγγενείς.

Εγκατέλειψα τη βομβαρδισμένη χώρα μου

κι ήρθα εδώ για μια καλύτερη ζωή.

 

Είμαι η Νουζέτ

ξεριζωμένη απ’ την πατρίδα μου

μόνη στον κόσμο έφτασα

για ζέστη και στοργή.

 

Είμαι ο Σάμι, ο Αλή

και χιλιάδες πίσω στη σειρά

άστεγοι σ’ άγνωστη γη.

 

Είμαι ο Κώστας, ο Βαγγέλης, η Αγνή.

Στη γενέτειρα της δημοκρατίας

ζούμε υποτακτικοί.

 

Στην ίδια μοίρα βρισκόμαστε Ζαχήρ.

Ο πόλεμός σας ακαριαία αφαιρεί ζωές.

Ο οικονομικός μας πόλεμος στραγγάει

σταλιά σταλιά το αίμα, ο θάνατος αργεί.

 

Σε αγαπώ Ζαχήρ.

Μα πώς θα ζήσουμε όλοι μαζί;

Ένα κουβάρι θα είναι ανομοιόμορφη η ζωή.

 

Πώς ο Αλλάχ θα συμπλεύσει με το Χριστό;

Κι αν η μπούρκα παντρευτεί τον Κωσταντή,

τότε θα έχουμε όλοι χαθεί

μέσα σε μια σούπα χωρίς γεύση και οσμή.

Leave a Reply

